Home / Portfolio / Interfloor

Tapijt als hoofdrol

Al 6 generaties de grootste leverancier van tapijt en vinyl in Nederland. We hebben de homepage vernieuwd met als doel een moderne uitstraling zonder verlies van het vertrouwde ''Interfloor'' gevoel.

Opdrachtgever

Interfloor

Werkzaamheden

Website,

Homepage ontwikkeling

Modern maar toch vertrouwd

Als familiebedrijf bestaat Interfloor nu 200 jaar. De vraag was dan ook om de huisstijl te behouden maar dan wel in een moderner jasje te steken. En dat hebben we gedaan! De bekende rood-witte kleuren waren een belangrijk aandachtspunt tijdens het ontwerpen van de nieuwe homepage. Zo zijn de call-to-action knoppen gemaakt met die bekende rode kleur en hebben we een font gekozen die past bij het logo.

Daarnaast hebben we een betere menustructuur en duidelijke thema’s aangebracht voor een gebruiksvriendelijkere navigatie. Tot slot is er een inspiratie blok voor de socials toegevoegd, iets wat in deze tijd echt niet mag ontbreken.

Motto van Interfloor: voor elk interieur, de juiste vloer.
Die van ons: voor elk bedrijf, de juiste website! 😉

“Onze homepage is weer helemaal van deze tijd. Deze was al een tijdje verouderd en we liepen tegen bepaalde technische problemen aan. Daarnaast hadden wij niet echt een idee van hoe we het moesten verbeteren. Niké & Roderick keken er met een frisse, nieuwe blik tegenaan en kwamen met originele ideeën en konden deze ook implementeren. Nu is de homepage echt het visitekaartje geworden van Interfloor, met behoud van onze huisstijl maar dan in een nieuw fris jasje”

Jeanine 

Management trainee bij Interfloor

Scroll naar boven